Bekijk hier de meestgestelde vragen

Op de productpagina van de artikelen kan je alle informatie vinden. Je ziet hier wat de voorraden zijn in de vestigingen en wat de prijs is van een artikel. Wil je zien hoeveel artikelen er beschikbaar zijn in andere HORNBACH vestigingen? Kijk dan op de productpagina bij ‘beschikbaarheid in de buurt controleren’.

  • *1. Vind hier de prijs van een product. In een aantal gevallen kan je zien hoeveel m², m³, kilogram of liters je krijgt per verpakking.
  • *2. Bekijk welke vestiging momenteel als jouw vestiging geregistreerd staat. Je ziet de huidige voorraad van de vestiging die jij gekozen hebt.
  • *3. Bekijk de actuele voorraad van jouw vestiging.
  • *4. Wil je graag de voorraad van een product in andere vestigingen bekijken? Het zou kunnen dat het product wel op voorraad is in een andere vestiging. Ontdek het via deze optie.

Beantwoordt dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over online bestellen.

Voorbeeld productpagina:

V2 Vraag en contact voorraden en prijzen 970x598

Volg hier de bestelstatus van jouw pakket of vind in de bevestigingsmail de verwachte leverdatum per artikel, plus (in de meeste gevallen) een link om jouw pakket te traceren.

Het exacte tijdstip van de bezorging kunnen we je helaas niet geven. Dat komt doordat we met verschillende vervoerders werken die de artikelen vanaf verschillende magazijnen en leveranciers versturen.

Beantwoordt dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over bezorging.

Wat vervelend! Als je artikel beschadigd of verkeerd geleverd is, kun je contact opnemen via het contactformulier. Geef zoveel mogelijk details over de beschadiging of de verkeerde levering, zodat we de retournering sneller kunnen verwerken.

Beantwoordt dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over retouren en garantie.

Je kan, tot 30 dagen na ontvangst van je pakketje, gratis retourneren bij HORNBACH. Er zijn twee manieren om te retourneren:

1. Gemakkelijk retourneren via een retourlabel

  • a. Heb je een pakket ontvangen met daarin een retourlabel?
    Volg dan de bijgestuurde instructies op en geef duidelijk de reden van het retour aan.
  • b. Geen retourlabel ontvangen?
    Let op: niet elke leverancier levert een retourlabel mee. Meld je retour aan via het contactformulier.

2. In de vestiging

Neem de originele factuur én de betaalkaart (pinpas of creditcard) waarmee je in de Onlineshop hebt betaald, mee naar de vestiging. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat jouw geld direct op je rekening wordt teruggestort. Is je betaling via PayPal voldaan? Dan ontvang je het bedrag contant terug.

Beantwoordt dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over retouren en garantie.

Je krijgt je geld op dezelfde manier terug als je betaald hebt. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je (d.m.v. een retourbewijs) kunt aantonen dat je de retourzending hebt opgestuurd. Duurt de terugbetaling langer? Neem contact op via het contactformulier.

Beantwoordt dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over retouren en garantie.

Vaak is annuleren en wijzigen niet meer mogelijk. Dit komt doordat we onze bestellingen zo snel mogelijk verwerken. Gaat er wat mis bij je bestelling? Dan kun je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier. Ons advies: doe dit zo snel mogelijk! Dan is de kans groter dat we nog iets voor je kunnen betekenen.

Lukt het niet meer om de bestelling aan te passen? Dan is het uiteraard ook mogelijk om je pakket terug te sturen of bij de bezorging te weigeren. Nadat je de bestelling geretourneerd of geweigerd hebt, zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.

Beantwoordt dit je vraag niet? Bekijk de meestgestelde vragen over online bestellen.

Jouw account

Bekijk je bestellingen, levertijden, verlanglijst, facturen en persoonlijke gegevens, óf wijzig je adres of nieuwsbriefinschrijving. Bewaar gemakkelijk al je bonnen online, handig voor garantie. Zo raak je nooit meer een bon kwijt. Allemaal opties die mogelijk zijn in jouw account! Maak een account aan of log in.

Zelf nog even kijken?

Bekijk alle onderwerpen op een rij:

Staat je vraag er niet tussen?

Maak gebruik van het contactformulier!

Liever persoonlijk contact?

Onlineshop Producten en services Suggesties, lof en kritiek
Vragen over onze Onlineshop? Onze klantenservice is geopend op:

werkdagen van 07:00 - 21:00 uur (uitgezonderd feestdagen)
zaterdag van 08:00 - 18:00 uur (uitgezonderd feestdagen)

Je kunt ons hier bereiken:

Telefoon: 088 505 11 11
Contactformulier
Vragen over producten of services?

Neem dan contact op met
jouw dichtstbijzijnde vestiging.
We verheugen ons op
jouw feedback over
HORNBACH!
Vacatures en solliciteren Aanmelden als leverancier
Wil je bij ons solliciteren, of heb je vragen over je lopende sollicitatie?

Naar de juiste aanspreekpartner
Wil je je aanmelden als nieuwe leverancier? Maak gebruik van ons aanmeldformulier voor leveranciers.

Naar het aanmeldformulier voor leveranciers

Colofon

Hoofdkantoor

HORNBACH bouwmarkt (Nederland) BV
Postbus 1099
3430 BB Nieuwegein
Nederland

Bezoekadres:
Grootslag 1-5
3991 RA Houten
Nederland

Tel. Algemeen: + 31 (0)30 - 266 98 98
Fax Algemeen: + 31 (0)30 - 266 98 91

E-mail: info_nl@hornbach.nl

Voor vragen over bestellingen en onze vestigingen, neem contact op met onze Klantenservice.

KVK: 30151645
BTW-nr. NL807508093B01

Persvragen:
pers.hornbach.nl/contact/

Meer informatie over HORNBACH AG? Klik hier!