Weet dat wij voor je klaarstaan! Dat geldt wanneer je op zoek bent naar advies, dat geldt op het moment dat je graag wat meer informatie over onze artikelen of service ontvangt én dat geldt wanneer je een eventuele klacht hebt.

We slaan de spijker liefst keer op keer op zijn kop. Maar is dat nou een keer niet gelukt, laat het ons dan óók weten! Want dan gaan wij er alles aan doen om dat wat krom was, recht te maken. Zo zorgen we er samen voor dat jij (alsnog) met een goed gevoel je Project afrondt. Goed kan immers altijd beter.

Hoe je ons kan bereiken?

Onze klantenservice is bereikbaar (feestdagen uitgezonderd) op:

  • Maandag t/m vrijdag van 07.00 - 21.00 uur
  • Zaterdag van 08.00 - 18.00 uur

Wij nemen jouw klacht, opmerking of verbetervoorstel serieus. Altijd. Beloofd! Daarom ontvang je zo snel mogelijk, en altijd binnen 14 dagen, een inhoudelijke reactie van ons.

We werken bij HORNBACH zo oplossingsgericht mogelijk. Maar ben jij nou niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je dit altijd voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.sgc.nl

Je kan je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Heb je meer vragen over de klachtenafhandeling of over de geschillenprocedure? Bekijk dan onze Algemene Voorwaarden, artikel 16/17.

Verdere informatie over de geschillenprocedure vind je hier.

Bekijk alle veelgestelde vragen