Service

Kleine montageklussen

Leestijd 6 min.
Online Montageservice

Of je nu geen tijd, geen zin of geen kennis hebt: óók kleine klussen voeren we graag voor je uit voor één vaste prijs. Bestel je montageklus gewoon online bij je artikel, en de monteur gaat voor je aan de slag!

Kleine montageklussen - Zo werkt 't!

Hornbach
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Zo werkt de Online Montageservice
1

Je bekijkt een van onze artikelen met de optie ‘Montageservice’ op HORNBACH.nl

2

Je voegt het artikel wat je wilt laten monteren, samen met het artikel ‘Montageservice’ toe aan je mandje.

3

Je bestelt en betaalt deze artikelen, net als bij gewoon online winkelen.

4

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmailtje van de HORNBACH Onlineshop én een bevestigingsmailtje van Zoofy. Zoofy is het klusplatform waarmee we samenwerken.

5

Zoofy zoekt een monteur in de buurt die aan kwaliteitschecks voldoet.

6

De montage wordt ingepland op een dag na de bezorgdatum van het artikel.

7

Je krijgt een e-mail van Zoofy zodra er een monteur is gevonden die het artikel komt plaatsen. Hierin staat wanneer deze monteur langskomt. Ook zijn de algemene voorwaarden hierin te lezen. Je kan de montage-afspraak altijd wijzigen.

8

De monteur die langskomt belt je nog even op om de details te bespreken.

9

Je bestelde artikel wordt bezorgd en gemonteerd.

Wat onze partner Zoofy voor jou betekent:

Zo gefikst met HORNBACH. Geen zin, geen tijd of twee linkerhanden? Wij doen de montage van jouw artikel. Voor je het weet is de klus geklaard. Voor een vaste prijs de beste professional voor jouw klus.

Pluspunten

  • Alle vakmensen zijn vooraf gescreend en komen bij jou uit de buurt.
  • Voor een vaste prijs wordt de montage gedaan.
  • Garantie op de montage.
  • 7 dagen per week klantenservice.

Hoe het werkt

  • Na het bestellen en afrekenen van een artikel, ontvang je van onze partner Zoofy een mail met de montage-afspraak. Mocht je op dat moment niet kunnen, dan staat er een link in deze mail om de afspraak te wijzigen.

Tijdens de installatie

  • Zorg er uiteraard voor dat het te monteren artikel aanwezig is.
  • Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om de professional binnen te laten.
  • Een vooraf gescreende professional rondt de montage netjes voor je af.

Overige informatie

  • Je artikel kan worden aangesloten op de aanwezige aansluitpunten.
  • De montage betreft alleen het plaatsen van het gekochte artikel.
  • Meerwerk- en eventuele materiaalkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen (dus geen leidingwerk en andere aanpassingen).
  • Is je artikel gemontteerd of geplaatst? Samen checken jullie of alles naar behoren werkt.
  • Afspraak verzetten? Doe dit tenminste 24 uur van tevoren, dan kan de monteur iemand anders helpen.
  • De kleine montageklus koop je als 'artikel'. Dit artikel betreft alleen de montage. Het te monteren artikel (bijvoorbeeld een kraan) zit hier dus niet bij en zul je zelf moeten kopen.

Zoofy klantenservice

Mocht je nog vragen hebben voor, tijdens of na de installatie, dan staat het team van Zoofy 7 dagen per week voor je klaar! Je kan contact opnemen met Zoofy via deze link: https://klantenservice.zoofy.nl/.

Deze kleine montageklussen bieden we aan:

Wij voeren ook deze projecten bij je uit