0 Verlanglijst 0 Winkelwagen
HORNBACH Breda Openingstijden
Konijnenberg 33
4825 BC Breda

service-breda@hornbach.com
+31 76 578 9000
ma - vr: 07:00 - 21:00 Uur
za: 08:00 - 18:00 Uur
zo: 10:00 - 17:00 Uur
27-04-2024 10:00 - 17:00 Uur
e hebt deze informatie op 16-04-24 om 15:55 uur uitgeprint. Let op dat prijzen op de wereldmarkt en reacties op korte termijn de prijzen op ieder moment veranderen en deze daardoor kunnen afwijken van die op je print. Dank u voor uw begrip.
Advies

Nooit meer een kassabon kwijtraken?

Nooit meer een kassabon kwijtraken?

Zet je kassabonnen eenvoudig om in een e-bon in je HORNBACH-klantaccount!

Ben jij klaar voor de digitale kassabon?

Je kent het wel: Je wil de garantie checken van dat onlangs aangeschafte product. Of iets ruilen. Of terugvinden welk product je de vorige keer exact gekocht hebt. Even snel de bon erbij pakken! Ho, wacht. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Waar had je die ook alweer gelaten?

Niet in je portemonnee. Niet in het zijvakje van je auto. Niet in je broek-, jas- of vestzak. Precies die ene bon, die je nodig hebt, blijkt spoorloos. Mooi klaar mee.

We gaan digitaal!

Maar we hebben goed nieuws: HORNBACH biedt een handige oplossing! Je kunt elke fysieke HORNBACH-bon namelijk, helemaal zelf, omzetten naar een digitale kassabon: de e-bon. Is dat even handig? Ja, dat is het zeker! Al die digitale kassabonnen sla je heel eenvoudig digitaal op in je HORNBACH-klantaccount.

Alle voordelen van de E bon . HORNBACH

Zo werkt het:

  • Je kunt kassabonnen op drie manieren toevoegen aan je HORNBACH-account:
    • Laat de kassamedewerker jouw persoonlijke QR-code scannen. Reken je af bij de zelfscan-kassa’s? Dan kun je de QR-code zelf scannen. Je vindt deze in de HORNBACH-app, klik hiervoor op het bouwvakker-icoon en ga naar ‘Klantaccount-ID’. (Je downloadt de HORNBACH-app via de App Store of Google Play Store.)
    • Scan het barcodenummer van de bon met de scanfunctie van de HORNBACH-app en voer het totaalbedrag (bonbedrag) van je aankoop in. (Je downloadt de HORNBACH-app via de App Store of Google Play Store.)
    • Voer het barcodenummer van de kassabon + het totaalbedrag (bonbedrag) van je aankoop in bij het invoerveld binnen je HORNBACH-klantaccount. Log hiervoor in op je HORNBACH-klantaccount, ga naar ‘Alle aankopen’, vervolgens naar ‘e-bon registreren’ en vul bovenstaande gegevens in.
  • Je vindt het barcodenummer op de kassabon, direct boven de streepjescode. Het is een getal van 20 cijfers dat altijd begint met "555".
  • Je HORNBACH e-bon wordt vervolgens bewaard binnen jouw klantaccount, onder het kopje "Alle aankopen".
  • Je e-bon is meteen na het invoeren zichtbaar in je HORNBACH-klantaccount.
  • Je e-bon wordt nu in principe voor altijd binnen jouw klantaccount opgeslagen.
  • Je kunt bonnen ook weer verwijderen, mocht je dat graag willen (Let op: Als je besluit je klantaccount te verwijderen, verwijder je ook alle HORNBACH e-bonnen die daarin staan. Heb je je HORNBACH-klantaccount 2 jaar lang niet 1x gebruikt, dan wordt je account + bijbehorende bonnen automatisch verwijderd. Mocht dit het geval zijn, ontvang je een maand van tevoren een e-mail van ons).
  • Gooi je kassabon pas weg als de e-bon in je klantaccount wordt weergegeven. Doe dit alleen als je de originele kassabon niet voor de fiscus nodig hebt.

Dit zijn de ‘spelregels’:

  • Om je kassabon digitaal te kunnen bewaren, heb je een HORNBACH-klantaccount nodig. Nog niet in het bezit van zo’n handig account? Het is zo geregeld: ga in de app of op www.hornbach.nl naar ‘Mijn account’ en maak heel eenvoudig een nieuw klantaccount aan.
  • Wanneer je een HORNBACH-klantaccount hebt, kun je jouw bon binnen een jaar na aankoopdatum (documentdatum) invoeren. Heb jij een bon van vóór de datum waarop je je klantaccount aanmaakte? Goed nieuws: Ook deze kun je nog invoeren.
  • Alleen bonnen van Nederlandse HORNBACH-vestigingen kunnen worden ingevoerd.
  • Je mag alleen bonnen van eigen aankopen, aankopen die voor jou gedaan zijn door derden en van aankopen gedaan door personen die in hetzelfde huishouden wonen, invoeren in je klantaccount.
  • Als je gekochte artikelen retourneert én de kassabon van de oorspronkelijke aankoop hebt opgeslagen in je HORNBACH-klantaccount, voegen wij de bon van de geretourneerde artikelen automatisch voor je toe.
  • De HORNBACH e-bon is geen fiscaal erkend document. HORNBACH is niet aansprakelijk voor mogelijke nadelen indien de gebruiker het originele aankoopbewijs niet bewaart. HORNBACH behoudt zich het recht voor om het HORNBACH e-bon-systeem te wijzigen, tijdelijk stop te zetten of te beëindigen. Mocht dit gebeuren, zal HORNBACH haar gebruikers hiervan uiteraard tijdig – ten minste drie maanden van tevoren - per e-mail op de hoogte stellen.
  • Er is geen recht op een permanente weergave van HORNBACH e-bonnen binnen het HORNBACH-klantaccount.

Vragen?

De meest gestelde vragen over de e-bon beantwoorden we hier. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag!

Services die ook interessant zijn

naar boven