0 Verlanglijst 0 Winkelwagen
HORNBACH Breda Openingstijden
Konijnenberg 33
4825 BC Breda

service-breda@hornbach.com
+31 76 578 9000
ma - vr: 07:00 - 21:00 Uur
za: 08:00 - 18:00 Uur
zo: 10:00 - 17:00 Uur
29-03-2024 07:00 - 19:00 Uur
31-03-2024 gesloten
01-04-2024 10:00 - 17:00 Uur
e hebt deze informatie op 29-03-24 om 07:39 uur uitgeprint. Let op dat prijzen op de wereldmarkt en reacties op korte termijn de prijzen op ieder moment veranderen en deze daardoor kunnen afwijken van die op je print. Dank u voor uw begrip.
FAQ

De laagste prijsgarantie, zelfs ná je aankoop

De laagste prijsgarantie, zelfs ná je aankoop

Heb je al gehoord van onze ‘De laagste prijsgarantie, zelfs ná je aankoop’? Dit betekent dat we jou de laagste prijs voor jouw aankopen garanderen tot 30 dagen na de aankoop.

De laagste prijsgarantie, zelfs ná je aankoop

De laagste prijsgarantie geldt nu zelfs ná je aankoop. Wat dit betekent? Dat jij geld kunt verdienen tijdens je project! Verlagen wij de prijs van de door jou gekochte artikelen binnen 30 dagen na je aankoop? Dan krijg jij het verschil van ons terug als tegoed in je HORNBACH-account. Zo ben je ook na je aankoop verzekerd van de laagste prijs. Want het voelt toch best lullig, als je net twee weken geleden een hele vette nieuwe boormachine hebt aangeschaft en dat dan ineens de prijs wordt verlaagd? Vinden wij wel in ieder geval. Bovendien roepen wij zo hard als we maar kunnen dat je bij ons NOOIT te veel betaalt. En we houden ons graag aan onze belofte.

Zo werkt het:

  • 
				Upload je e bon | HORNBACH!

    Stap 1: Je koopt een artikel en upload je e-bon op je klantaccount. Al in het bezit van een klantaccount? Laat hem direct scannen bij de kassa en de e-bon wordt automatisch geüpload.

  • 
				Klantenaccount | HORNBACH!

    Stap 2: Wordt het artikel binnen 30 dagen na aankoop in prijs verlaagd? Dan storten we het verschil op je klantenaccount. Daar vind je het terug onder "Mijn tegoed".

  • 
				HORNBACH account

    Stap 3: Je klikt op de knop "Tegoed activeren" en het wordt aan je HORNBACH-account toegevoegd. Het tegoed kun je gebruiken bij je volgende aankoop. Zowel bij aankopen in de vestiging als online.

Zo zie je maar weer: goede service hoeft ab-so-luut niet ingewikkeld te zijn!

Vragen over de laagste prijsgarantie na je aankoop

Wat is de laagste prijsgarantie na je aankoop?

Dat HORNBACH de laagste prijs garandeert, is echt niets nieuws. Maar we gaan zelfs nog een stap verder: namelijk in het verleden. We houden de markt altijd in de gaten en passen onze prijzen aan de marktomstandigheden aan. Vanaf nu geldt de laagste prijsgarantie zelfs ná je aankoop.

Als de prijs van een artikel bij HORNBACH binnen 30 dagen na de aankoopdatum daalt, wordt het verschil als tegoed aan je HORNBACH-klantaccount toegevoegd. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een HORNBACH-klantaccount aan te maken en je aankoop in te voeren. Al in het bezit van een klantaccount? Laat hem direct scannen bij de kassa en de e-bon wordt automatisch geüpload. Online bestellingen worden automatisch aan je account toegevoegd. Daalt de prijs van een door jou gekocht artikel? Dan voegen wij het verschil als tegoed toe aan je account. Dit tegoed wordt bij je volgende aankoop bij HORNBACH van het te betalen bedrag afgetrokken. Handig toch?

Uitverkopen zijn uitgesloten.

Hoe werkt de laagste prijsgarantie na je aankoop?

Als de prijs van een gekocht artikel binnen 30 dagen na aankoop bij HORNBACH wordt verlaagd, wordt het verschil aan het einde van deze periode in je HORNBACH-klantaccount gecrediteerd als een laagste prijsgarantietegoed. Dit tegoed blijft bestaan, zelfs als de prijs van het artikel weer zou stijgen. Als er in deze periode meerdere prijsverlagingen zijn, telt de laagste prijs.

Orders die in de HORNBACH-vestiging aangemaakt worden en bestellingen die via een geregistreerd klantaccount in de HORNBACH-Onlineshop worden geplaatst, nemen automatisch deel aan de laagste prijsgarantie na je aankoop.

Je kan je kassabonnen uit de vestiging als zogenaamde elektronische kassabonnen koppelen aan je klantaccount. Wanneer je je klantaccount direct bij een aankoop laat scannen, wordt de kassabon automatisch geüpload. Doe je dit maximaal 30 dagen na aankoop? Dan vallen deze automatisch ook onder de laagste prijsgarantie na je aankoop.

Je vindt je tegoed in je HORNBACH-klantaccount onder het kopje "Mijn tegoed". Klik op de knop "Tegoed activeren" om het toe te voegen aan je winkelwagen. Het tegoed wordt automatisch verrekend bij je volgende online aankoop.

Je kan je tegoed natuurlijk ook in de vestiging inwisselen. Ga daarvoor naar de informatiebalie.

Hoe kan ik deelnemen aan de laagste prijsgarantie na je aankoop?

Je hebt een HORNBACH-klantaccount nodig voor de Nederlandse Onlineshop. Als je nog geen account hebt, kan je je gratis aanmelden.

Maak hier een gratis HORNBACH-klantaccount aan.

De in het HORNBACH-klantaccount aanwezige artikelen uit online bestellingen en artikelen uit orders die in de HORNBACH-vestiging voor je aangemaakt werden, nemen automatisch deel aan de laagste prijsgarantie na je aankoop.

Om ervoor te zorgen dat ook in de HORNBACH-vestiging gekochte artikelen kunnen deelnemen aan de laagste prijsgarantie na je aankoop, voer je je kassabon in je HORNBACH-klantaccount in onder "Mijn e-bonnen". Orders en elektronische bonnen uit Nederlandse HORNBACH vestigingen nemen deel.

Wie kan gebruik maken van de laagste prijsgarantie na je aankoop?

De laagste prijsgarantie na je aankoop geldt voor alle klanten met een Nederlands HORNBACH-klantaccount.

Vanaf wanneer geldt de laagste prijsgarantie na je aankoop?

Voor aankopen vanaf 1 januari 2022 houden wij prijsverlagingen voor je in de gaten en verwerken we eventuele prijsdalingen onder voorwaarden van de laagste prijsgarantie na je aankoop.

Hoe lang is de periode van de laagste prijsgarantie na je aankoop?

De periode begint voor elk artikel op de dag na de aankoop of na het toevoegen aan een klantorder en duurt 30 dagen.

Zijn bepaalde artikelen uitgesloten van de laagste prijsgarantie na je aankoop?

Artikelen die verkocht zijn met een ‘Uitverkoop!’-sticker zijn uitgesloten van de laagste prijsgarantie na je aankoop. Ook alle artikelen waarvoor vaste boekprijzen gelden, statiegeldbedragen, verzendkosten en alle door HORNBACH aangeboden en/of geregelde diensten en/of werkzaamheden nemen niet deel aan de laagste prijsgarantie voor HORNBACH.

Hoe merk ik dat de prijs van een artikel dat ik heb gekocht is verlaagd?

Als een artikel dat je hebt gekocht binnen de periode van de laagste prijsgarantie na je aankoop goedkoper is geworden, informeren wij je per e-mail op het e-mailadres dat je in je HORNBACH-klantaccount hebt opgegeven.

Je vindt deze informatie ook terug in je HORNBACH-klantaccount onder "Mijn tegoed".

Wanneer en waar kan ik mijn tegoed bekijken?

Je actuele tegoed kan je in je HORNBACH-klantaccount bekijken. Onder het kopje "Mijn tegoed" vind je een duidelijk overzicht van het tegoed op artikelniveau en je totale tegoed. Hier word je ook 30 dagen na de aankoop geïnformeerd in het geval van een prijsdaling. Tegelijkertijd ontvang je een e-mail op het e-mailadres dat is opgeslagen in je HORNBACH-klantaccount.

Hoe kan ik mijn tegoed inwisselen?

Je laagste prijsgarantietegoed vind je in je HORNBACH-klantaccount onder "Mijn tegoed". Klik op de knop "Tegoed activeren" om het automatisch toe te voegen aan je winkelwagen. Je ontvangt tegelijkertijd een factuurcorrectie voor de aankoop waaruit het laagste prijsgarantietegoed is ontstaan.

Het tegoed wordt nu verrekend met je volgende bestelling in de Nederlandse Onlineshop wanneer je een bestelling plaatst via je HORNBACH-klantaccount. Het totaalbedrag van de bestelling wordt verminderd met het tegoed uit de laagste prijsgarantie na je aankoop.

Je kan je tegoed natuurlijk ook in de vestiging inwisselen. Ga daarvoor naar de informatiebalie. Daar kan je een cadeaukaart laten uitgeven of het tegoed direct verrekenen met je volgende aankoop.

Kan ik mijn tegoed ook inwisselen als ik artikelen besteld heb via Reserveren en afhalen in de vestiging

Het is helaas niet mogelijk om je tegoed te gebruiken voor artikelen besteld via “Reserveren en afhalen”. Het tegoed is enkel te gebruiken bij aankopen in de vestiging of bij online aankopen die thuis worden bezorgd.

Kan mijn tegoed vervallen?

Niet geactiveerd tegoed vervalt aan het einde van het jaar dat volgt op het jaar waarin het desbetreffende tegoed uit de laagste prijsgarantie na je aankoop ontstaan is, indien het niet van tevoren geactiveerd is. Als je bijvoorbeeld vanaf 7 februari 2024 recht hebt op laagste prijsgarantietegoed, dan kun je het tegoed t/m 31 december 2025 activeren.

Geactiveerd tegoed vervalt 36 maanden na het einde van het jaar waarin het betreffende tegoed uit de laagste prijsgarantie na je aankoop geactiveerd is.

Kan ik mijn tegoed combineren met een andere betaalwijze?

Ja. Het tegoed uit de laagste prijsgarantie na je aankoop vermindert het totaalbedrag van je aankoop of bestelling. Je betaalt het resterende bedrag met het betaalmiddel van je keuze.

Kan ik mijn tegoed contant laten uitbetalen?

Nee, het is niet mogelijk om het tegoed uit de laagste prijsgarantie na je aankoop contant uit te laten betalen.

Krijg ik ingewisseld tegoed terug als ik artikelen retourneer?

Als je artikelen retourneert die geheel of gedeeltelijk zijn betaald met tegoed uit de laagste prijsgarantie na je aankoop, dan wordt het tegoed weer gecrediteerd op het HORNBACH-klantaccount.

Heb je nog meer vragen?

Meer van HORNBACH!

naar boven