Door drukte kan de bezorging langer duren. Winkelen op afspraak is mogelijk. Plan hier je bezoek!

0 Verlanglijst 0 Winkelwagen

Maatregelen COVID-19

Veilig inkopen doen voor je project . HORNBACH

In vervolg op de huidige ontwikkelingen en richtlijnen rondom COVID-19, zijn onze vestigingen t/m dinsdag 20 april gesloten. Sinds dinsdag 16 maart 2021 is het mogelijk om te winkelen en retourneren op afspraak. Lees hieronder hoe dit in zijn werkt gaat.

Leestijd 6 min.

Maatregelen COVID-19

In vervolg op de huidige ontwikkelingen en richtlijnen rondom COVID-19, zijn onze vestigingen t/m dinsdag 20 april gesloten. Sinds dinsdag 16 maart 2021 is het mogelijk om te winkelen en retourneren op afspraak. Lees hieronder hoe dit in zijn werkt gaat.

Winkelen op afspraak

  • Sinds dinsdag 16 maart is het mogelijk om te winkelen op afspraak. Plan hier je bezoek aan één van onze vestigingen.
  • Een afspraak is geldig voor één persoon voor 30 minuten winkelen.
  • Kom alleen! Indien dit echt niet mogelijk is, plan je voor beiden personen een afspraak in. Dus ook bij personen afkomstig uit één huishouden. Dit geldt niet voor baby’s/jonge kinderen die in een winkelwagenzitje of kinderwagen zitten.
  • Na het inplannen van een afspraak ontvang je per e-mail een bevestiging met daarin het door jou gekozen tijdvenster. Controleer je e-mailadres dus goed bij het inplannen van de afspraak.
  • Kom niet eerder dan 5 minuten voor de start van het tijdvenster en volg de bewegwijzering en instructies van onze medewerkers op.
  • Bij de ingang vragen wij je je afspraakbevestiging te tonen (geprint of digitaal). Heb je geen bevestiging ontvangen? Kijk even bij je spam. Staat het daar ook niet tussen, neem dan contact op met jouw vestiging om te vragen of de afspraak goed is doorgekomen. Zonder afspraakbevestiging kunnen wij je geen toegang verlenen.
  • Onze medewerkers zorgen dat er een schone winkelwagen voor je klaar staat.
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht. Bekijk hier de voorwaarden voor het dragen van een mondkapje. Houd daarnaast 1,5 meter afstand en blijf thuis bij gezondheidsklachten.
  • Het is momenteel nog niet mogelijk om gebruik te maken van de machineverhuur, aanhangerverhuur en transportverhuur services. Dit is met uitzondering van de KAV2GO bestelbus verhuur in de vestigingen Amsterdam, Duiven, Geleen en Nieuwegein.
  • De zaagservice en verfmengbalie zijn beschikbaar tijdens het geboekte tijdsvenster. Het is niet mogelijk om een zaagopdracht vóór het winkelen op afspraak door te geven.
  • De zaagservice en andere services in de vestiging zijn alleen beschikbaar tijdens winkelafspraken en dus niet bij het afhalen van je bestelling via Reserveren & Afhalen.
  • Voor het retourneren van artikelen moet een aparte afspraak worden ingepland. Lees hieronder meer informatie.
  • Vanwege de huidige onzekerheden, komt er elke dag steeds 1 dag bij om een afspraak in te plannen. Je kunt tot een week vooruit een afspraak inplannen.
  • Het annuleren of verplaatsen van je afspraak kan middels de link in de e-mailbevestiging.

Retourneren op afspraak

  • Het is mogelijk om reeds gekochte artikelen te retourneren op afspraak. Plan hier je bezoek aan één van onze vestigingen.
  • Een afspraak is geldig voor één persoon.
  • Kom alleen! Indien dit echt niet mogelijk is, plan je voor beiden personen een afspraak in. Dus ook bij personen afkomstig uit één huishouden. Dit geldt niet voor baby’s/jonge kinderen die in een winkelwagenzitje of kinderwagen zitten.
  • Kom niet eerder dan 5 minuten voor de afspraak en volg de bewegwijzering en instructies van onze medewerkers op.
  • Bij de ingang vragen wij je je afspraakbevestiging te tonen (geprint of digitaal). Heb je geen bevestiging ontvangen? Kijk even bij je spam. Staat het daar ook niet tussen, neem dan contact op met jouw vestiging om te vragen of de afspraak goed is doorgekomen.
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht. Bekijk hier de voorwaarden voor het dragen van een mondkapje. Houd daarnaast 1,5 meter afstand en blijf thuis bij gezondheidsklachten.
  • Het is alleen mogelijk om een artikel te retourneren op afspraak. Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen of ter reparatie aan te bieden. Dit is pas weer mogelijk zodra de lockdown voorbij is.
  • Om een nieuw artikel te kopen of om een andere reden te winkelen, moet een aparte afspraak worden ingepland. Lees hierboven meer informatie.
  • Het geld van het geretourneerde artikel kan alleen worden teruggegeven middels retourpinnen.
  • De retourperiode is verlengd van 30 naar 60 dagen, plus de duur van de lockdown. Als je kunt wachten met retourneren, raden we je aan dit te doen wanneer onze bouwmarkten weer volledig open zijn.
  • Vanwege de huidige onzekerheden, komt er elke dag steeds 1 dag bij om een afspraak in te plannen. Je kunt tot een week vooruit een afspraak inplannen.
  • Het annuleren of verplaatsen van je afspraak kan middels de link in de e-mailbevestiging.

Bezoek op afspraak aan de Badkamer- en keukenstudio

  • Een bezoek aan het BKC (Badkamer- en keukencentrum) plan je hier.
  • Kom niet eerder dan 5 minuten voor de start van je afspraak.
  • Een van onze medewerkers haalt je op bij de ingang, zal je begeleiden naar de Badkamer- en keukenstudio en na afloop ook weer naar de uitgang begeleiden.
  • Het annuleren of verplaatsen van je afspraak kan middels de link in de e-mailbevestiging.
  • Wil je ook winkelen of een reeds gekocht artikel retourneren? Dan moet hiervoor een aparte afspraak worden ingepland. Lees hierboven meer informatie.

Reserveren & Afhalen

Onlineshop

  • Het kan voorkomen dat bestellingen een langere levertijd hebben dan je van ons gewend bent.
  • Het is mogelijk dat bestellingen bij één van onze bezorgpartners vertraging oplopen.
  • Onze bezorgpartners zullen, om verspreiding van het virus te voorkomen, extra maatregelen nemen bij de aflevering van je bestelling.
  • Kun je voordat je een bestelling plaatst nog wat advies gebruiken voor jouw project? Meld je dan aan voor gratis online projectadvies. Wij helpen je graag.
  • Zolang je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kan onze Klantenservice geen verdere informatie verschaffen over je bestelling.

Services

  • Adviesafspraken met keuken- of badkamerspecialisten vinden online plaats. Een eventuele vervolgafspraak kan op afspraak plaatsvinden in de vestiging.
  • Het is momenteel nog niet mogelijk om gebruik te maken van de machineverhuur, aanhangerverhuur en transportverhuur services. Dit is met uitzondering van de KAV2GO bestelbus verhuur in de vestigingen Amsterdam, Duiven, Geleen, Groningen en Nieuwegein. Het huren van een KAV2GO bestelbus blijft mogelijk via de KAV2GO-app. Kijk op KAV2GO voor meer informatie.
  • Onze Montageservice blijft beschikbaar en handelt volgens de richtlijnen van het RIVM. Dit houdt in dat er bij aankomst en vertrek geen handen worden geschud. Gedurende montages of installaties verzoeken wij je om een gepaste afstand (minimaal 1,5 meter) te houden van onze partners. Bij neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts mag jij en/of onze partner besluiten om de uitvoering van de service te annuleren.
  • Professionals met een ProfiCard kunnen onze vestigingen blijven bezoeken op vertoon van hun ProfiCard. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de ProfiAdviseur van jouw HORNBACH-vestiging.

Boerske

Sinds dinsdag 16 maart is het weer mogelijk om eten af te halen bij Boerske. De strikte maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen blijven nog steeds van kracht. Er wordt 1,5 meter afstand gehouden, het is alleen mogelijk om te pinnen, het gebruik van tafels en stoelen is niet mogelijk en er worden spatschermen gebruikt bij direct contact. Daarnaast is het menu aangepast om klanten zo snel mogelijk van hun bestelling te kunnen voorzien.

Mondkapjesplicht

Het dragen van een mondkapje is in onze huisregels opgenomen en daarmee verplicht. De overheid ziet een spatkap, ook wel faceshield genoemd, niet als volwaardig alternatief voor een mondkapje. Mensen die vanwege een medische reden geen mondkapje kunnen dragen, zijn uitgezonderd van de mondkapjesplicht. Wel vragen wij je om dit te laten weten aan onze beveiligers bij de ingang. Je mag in dit geval bij ons naar binnen met een faceshield in plaats van een mondkapje. Is het om medische redenen niet mogelijk om een mondkapje of faceshield te dragen? Dan zal HORNBACH jou accommoderen om bij ons aankopen te kunnen doen. We vragen je in dit geval om je te melden bij de ingang. Een medewerker zal je begeleiden bij je aankopen.



naar boven

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij HORNBACH gemakkelijker te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer informatie

x