Door drukte kan de bezorging langer duren. Winkelen op afspraak is mogelijk. Plan hier je bezoek!

0 Verlanglijst 0 Winkelwagen

Winkelen, retourneren en advies op afspraak

Winkelen, retourneren en advies op afspraak . HORNBACH

Wil jij winkelen in één van onze vestigingen of een artikel retourneren? Met ingang van dinsdag 16 maart is dit weer mogelijk! Maar ook voor online projectadvies staan wij nog steeds voor je klaar.

Waar wacht je nog op? Selecteer hieronder jouw vestiging, bekijk hoe het werkt en plan je winkelbezoek of online adviesgesprek in!

Bekijk de veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over winkelen & retourneren op afspraak

  • Plan een afspraak bij een HORNBACH vestiging naar keuze.
  • Een afspraak is geldig voor één persoon voor 30 minuten winkelen.
  • Kom alleen! Indien dit echt niet mogelijk is, plan je voor beiden personen een afspraak in. Dus ook bij personen afkomstig uit één huishouden. Dit geldt niet voor baby’s/jonge kinderen die in een winkelwagenzitje of kinderwagen zitten.
  • Bij de ingang vragen wij je je afspraakbevestiging te tonen (geprint of digitaal). Heb je geen bevestiging ontvangen? Kijk even bij je spam. Staat het daar ook niet tussen, neem dan contact op met jouw vestiging om te vragen of de afspraak goed is doorgekomen. Zonder afspraakbevestiging kunnen wij je geen toegang verlenen.
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht.
  • Het is momenteel nog niet mogelijk om gebruik te maken van de machineverhuur, aanhangerverhuur en transportverhuur services. Dit is met uitzondering van de KAV2GO bestelbus verhuur in de vestigingen Amsterdam, Duiven, Geleen, Groningen en Nieuwegein.
  • De zaagservice en verfmengbalie zijn beschikbaar tijdens het geboekte tijdsvenster. Het is niet mogelijk om een zaagopdracht vóór het winkelen op afspraak door te geven.
  • De zaagservice en andere services in de vestiging zijn alleen beschikbaar tijdens winkelafspraken en dus niet bij het afhalen van je bestelling via Reserveren & Afhalen.
  • Voor het retourneren van artikelen moet een aparte afspraak worden ingepland.
  • Vanwege de huidige onzekerheden, komt er elke dag steeds 1 dag bij om een afspraak in te plannen. Je kunt tot een week vooruit een afspraak inplannen.
  • Het annuleren of wijzigen van je afspraak kan middels de link in de e-mailbevestiging.

  • Plan een afspraak bij een HORNBACH vestiging naar keuze.
  • Een afspraak is geldig voor één persoon.
  • Kom alleen! Indien dit echt niet mogelijk is, plan je voor beiden personen een afspraak in. Dus ook bij personen afkomstig uit één huishouden. Dit geldt niet voor baby’s/jonge kinderen die in een winkelwagenzitje of kinderwagen zitten.
  • Bij de ingang vragen wij je je afspraakbevestiging te tonen (geprint of digitaal). Heb je geen bevestiging ontvangen? Kijk even bij je spam. Staat het daar ook niet tussen, neem dan contact op met jouw vestiging om te vragen of de afspraak goed is doorgekomen.
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht.
  • Het is alleen mogelijk om een artikel te retourneren op afspraak. Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen of ter reparatie aan te bieden. Dit is pas weer mogelijk zodra de lockdown voorbij is.
  • De retourperiode is verlengd van 30 naar 60 dagen, plus de duur van de lockdown. Als je kunt wachten met retourneren, raden we je aan dit te doen wanneer onze bouwmarkten weer volledig open zijn.
  • Om een nieuw artikel te kopen of om een andere reden te winkelen, moet een aparte afspraak worden ingepland.
  • Het geld van het geretourneerde artikel kan alleen worden teruggegeven middels retourpinnen.
  • Vanwege de huidige onzekerheden, komt er elke dag steeds 1 dag bij om een afspraak in te plannen. Je kunt tot een week vooruit een afspraak inplannen.
  • Het annuleren of wijzigen van je afspraak kan middels de link in de e-mailbevestiging.

Bij de ingang vragen wij je je afspraakbevestiging te tonen. Dit mag zowel geprint als digitaal. Zonder afspraakbevestiging kunnen wij je geen toegang verlenen. Heb je geen bevestiging ontvangen? Kijk even bij je spam. Staat het daar ook niet tussen, neem dan contact op met jouw vestiging om te vragen of de afspraak goed is doorgekomen.

Daarnaast is het dragen van een mondkapje verplicht. Kom alleen!

Om een goed adviesgesprek met onze adviseurs te kunnen voeren hoeft er niets op je PC geïnstalleerd te worden! Wel heb je het volgende nodig:

  • Een e-mailadres.
  • Een goed werkende internetverbinding.
  • Een PC of een tablet met een microfoon en een luidspreker (een headset werkt het beste). Een kleiner formaat scherm (bijvoorbeeld van een mobiele telefoon) kan, maar is niet aan te bevelen.
  • Edge of Chrome als webbrowser. Internet Explorer, Safari en Firefox worden niet ondersteund.
  • Een webcam is een pré, maar geen must.
  • Vanaf een mobiel apparaat zal je de gratis App van Microsoft Teams moeten downloaden. Vanaf een laptop of PC hoef je niets te installeren, het draait dan via jouw webbrowser.

naar boven

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij HORNBACH gemakkelijker te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer informatie

x