
Reserveren & afhalen
Reserveren. In jouw vestiging afhalen. Naar huis rijden. Tijd besparen.
Altijd als het bij HORNBACH om de term ‘service’ gaat, staat jouw project in het middelpunt. 'Reserveren & afhalen', onze service voor hartstochtelijke project-klussers, is daarbij geen uitzondering. Het grote voordeel: het geeft je meer tijd voor jouw project!
Jouw voordelen op een rijtje:
- 24/7 de mogelijkheid om een reservering te plaatsen.
- Duidelijke tijdwinst voor je project! Je online gereserveerde artikelen liggen al voor je klaar in de vestiging.
- Afhalen op een door jou gekozen tijdslot.
- Deze service is compleet gratis en kan al vanaf een orderbedrag van €25,-.
Zo werkt 't:
- Kies jouw dichtstbijzijnde HORNBACH vestiging.
- Reserveer de benodigde artikelen en kies het gewenste moment van ophalen.
- Betaal je artikelen vooraf via iDeal of creditcard.
- Verstuur je reservering naar de door jouw gekozen vestiging.
- Je ontvangt een bevestigingsbericht in je mailbox.
- Haal hiermee jouw gereserveerde artikelen af bij de goederenuitgifte.
- Inladen en weer verder met je project.
Heb je een grote of zware bestelling? Geen probleem! Dan leveren we op transportpallets.
Bekijk onze andere afhaal-mogelijkheden:
Veelgestelde vragen
Wat kost deze service?
Deze service kost je niets en het bespaart je bovendien zelfs tijd.
Geldt deze service op alle artikelen in de Onlineshop?
Voor reserveren & afhalen geldt een minimum bestelbedrag van €25,-. Bij het artikel in de Onlineshop staat aangegeven of het product reserveerbaar is.
Ontvang ik een bevestiging?
Als je je online reservering geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsmail. Deze moet je meenemen als je je reservering op komt halen in de vestiging. En klaar ben je.
Waar en wanneer krijg ik mijn gereserveerde goederen?
Je haalt het op in jouw HORNBACH-vestiging. Afhalen kan op een door jou gekozen tijdslot.
Hoe en wanneer moet ik betalen?
Je betaalt vooraf via de Onlineshop. Hoe? Betalen kan via iDeal of creditcard.
Hoe lang geldt mijn reservering?
Tot 3 dagen na je gewenste afhaaldatum.
Wat gebeurt er als ik mijn reservering niet afhaal?
Er gebeurt niets. Waarschijnlijk ligt wel je project stil.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Annuleren kan eenvoudig en kosteloos. Een mailtje of een telefoontje naar jouw HORNBACH vestiging is voldoende. Hier vind je de contactgegevens van jouw HORNBACH-vestiging.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Je gegevens worden alleen voor interne doeleinden gebruikt. We gebruiken het niet voor wervingsdoeleinden. En je bent ook niet ineens aangemeld voor de HORNBACH nieuwsbrief. Hand erop!