Vanaf 11 januari is het eindelijk zover: de nieuwe online Profi-Omgeving (hornbachprofi.nl) gaat live. We kunnen ons voorstellen dat je hier vragen over hebt of hier meer over wilt weten. Alle informatie en de antwoorden op al je vragen vind je hier!
Belangrijke data
Voordat onze vernieuwde online Profi-Omgeving op 11 januari live gaat:
- kun je in het weekend van 9 en 10 januari 2021 niet kopen op rekening in onze vestigingen.
- kun je van 6 tot en met 10 januari kun je geen iDeal-betalingen doen op de online Profi-Omgeving.
- kun je in de week van 1 tot en met 10 januari 2021 geen gegevens wijzigen, nieuwe kaarten aanvragen of je limiet wijzigen op hornbachprofi.nl. Nieuwe klanten kunnen zich vanaf heden ook tijdelijk even niet meer aanmelden, vanaf 11 januari is dit weer mogelijk op onze vernieuwde online Profi-Omgeving.
Voordelen van de vernieuwde online Profi-Omgeving
- Makkelijker kopen en betalen
We hebben naast iDeal, ook automatische incasso aan de betaalmogelijkheden toegevoegd. Ook worden iDeal-betalingen nu realtime verwerkt waardoor je binnen een paar minuten alweer toegang hebt tot jouw beschikbare limiet. - Beschikbaar op alle apparaten
Van desktop tot mobiele telefoon en tablet; onze vernieuwde online Profi-Omgeving schaalt met alle apparaten mee. - Duidelijker ontwerp
Onze nieuwe online Profi-Omgeving is vele malen overzichtelijker geworden. - Zelf retouren verrekenen
Je kiest met de nieuwe online Profi-Omgeving zelf met welke transactie je jouw teruggebrachte artikelen wilt verrekenen.
Gegevens controleren
Je hebt een maand de tijd om jouw gegevens te controleren en een geldig legitimatiebewijs (paspoort, Nederlands rijbewijs of identiteitskaart) te uploaden. Zorg ervoor dat je dit vóór donderdag 11 februari 2021 gedaan hebt, zodat je account en bijbehorende passen actief blijven.
Transactiegeschiedenis
Ook nog even goed om te weten: we hebben alleen jouw openstaande transacties meegenomen naar onze nieuwe online Profi-Omgeving. Maar je eerder gedane transacties, retouren en betalingen zijn uiteraard niet verdwenen! Je kunt deze nog steeds inzien via hornbachprofiservice.nl. Op deze website vind je vanaf 11 januari namelijk de oude omgeving, waar je kunt inloggen met je oude inloggegevens. Betalen en wijzigingen doorgeven is vanuit dit portaal niet langer mogelijk.
Bankrekeningnummer gewijzigd
Let op: ons bankrekeningnummer is ook gewijzigd!
Vanaf 6 januari 2021 wijzigt ook ons rekeningnummer naar NL73 RABO 0162 6321 42 . De naam van de rekeninghouder is Hornbach bouwmarkt (Nederland) BV
Wij vragen jou dan ook ons rekeningnummer aanpassen in jouw administratie.
Automatische incasso
Hoe werkt dat nou precies met automatische incasso? De automatisch incasso vindt plaats na afloop van iedere maand en bevat de transacties/retouren gedaan met de ProfiCard(s) in de voorafgaande maand. De incassodatum en het te incasseren bedrag worden vooraf per e-mail aangekondigd. Lees ook de Spelregels Automatische Incasso. Mocht jij nou ook gebruik willen maken van automatische incasso dan kan je dit aanvinken in jouw Online Profi-Omgeving.
Heb je verder nog vragen bekijk dan eens onze veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag daar ook niet tussen staan, neem dan contact op met jouw ProfiAdviseur.