FAQ

Vragen over je account

Vragen over je account

Door een account aan te maken op onze website maak je jezelf het leven net iets makkelijker. Want binnen je eigen account kun je bijvoorbeeld je bestellingen, je e-bonnen en facturen inzien en terugzoeken, maar ook kun je hier verschillende gegevens opslaan. Die gegevens hoef je dan niet keer op keer, bij elke bestelling opnieuw in te voeren. Dat scheelt je dus een heleboel tijd.

Veelgestelde vragen

Moet ik een account aanmaken om iets te bestellen?

Nee, dat hoeft niet. Ook zonder account kun je gewoon bij ons bestellen. Wel moet je in dat geval je gegevens bij elke bestelling opnieuw invoeren. Wanneer je al een account hebt, gebeurt dat automatisch.

Wat zijn de voordelen van een eigen HORNBACH-account?

Met een HORNBACH-account kan je je bestellingen en facturen online inzien, verschillende afleveradressen opslaan of je favoriete artikelen opslaan op je persoonlijke verlanglijst. Tevens kun je je creditcard als voorkeursbetaalmiddel vastleggen. Handig! Want zo kan jij je bestellingen voortaan echt heel snel plaatsen.

Hoe maak ik een HORNBACH-account aan in de Onlineshop?

Kies bij het bestellen voor ‘Nieuw bij HORNBACH?’ of klik hier. Voer je gegevens in en klaar is Kees. Of Janneke. Of Achmed. Of jijzelf. Nou goed, je snapt het idee.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Geen probleem! Zo lang je maar weet met welk e-mailadres je je account hebt aangemaakt, kun je heel makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Doe dit op de aanmeldpagina of via onze HORNBACH-app.

Mijn adres is gewijzigd. Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Log in op je HORNBACH-account en werk daar je gegevens bij.

Hoe maak ik een verlanglijst?

Bij elk artikel dat we aanbieden in onze Onlineshop vind je, onder het blokje met de prijs, de knop ‘Op de verlanglijst’. Klik op deze knop en het artikel van je keuze wordt automatisch voor je bewaard op je verlanglijst. Superhandig; zo kun je op je dooie gemak je lievelingsartikelen verzamelen en hoef je niet steeds artikelen terug te zoeken.

Klaar om (een aantal van) je opgeslagen artikelen af te rekenen? Ga dan binnen jouw HORNBACH-account naar je verlanglijst en plaats je artikel(en) vanaf daar in je winkelwagentje. Kind kan de was doen. En een HORNBACH-held een bestelling.

Wat kan ik nog meer met mijn HORNBACH-account?

Binnen jouw HORNBACH-account kun je ook alle belangrijke info over jouw dichtstbijzijnde vestiging bekijken, je eigen beoordelingen nalezen en je simpel en snel in- of uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Bekijk alle veelgestelde vragen